Uttråkad

Igår fick jag reda på en trevlig sak som händer imorgon. Min mamma har nämligen bestämt att det kanske blir Ullared imorgon! WOHO! Jag är verkligen super taggad för Ullared, som jag i för sig alltid. Dock var det ju ganska kort tid sedan jag var där sist. Men denna gången ska jag köpa massa för jag har äntligen pengar till det. Sen lägger jag upp det på min väldigt INTRESSANTA blogg haha. Det mesta jag ska köpa ska vara till mitt nya rum som jag är verkligen super exited för att jag ska göra om mitt rum hihi. Det kommer bli amaziiing!

Aja nu pratar jag massa skit. Jag är sååå uttråkad för jag har inget att göra.. Så jag sitter och nördar MTV. Fyfan vad jag älskar MTV! När jag har fixat mitt rum ska det stå på 24/7.

HMM.. IDAG KOMMER JAG BOMBA MIN BLOGG MED INLÄGG!


i really miss france <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0