NY KATEGORI; BOYS CHOICE!

NY KATEGORI; BOYS CHOICE
Där jag kollar med mina killkompisar om hur vi tjejer ska se ut och inte ska se ut. Även hur vi ska upplevas och betee(?) oss. Själv tycker jag detta ska bli super kul för jag vill själv veta hur vi tjejer ska upplevas.

 

+ Lackleggings
Enligt min kompis så är det sjukt sexigt när tjejer har lackleggings. Så tjejer ta på er mer lackleggings för det är en av killarnas favoriter.


+ När tjejer har hårspray
Det är inte för att håret blir finare eller får annan kvalite. Utan det är snarare att håret luktar godare. Så när de kramas så luktar de alltid och om man har hårspray så kramar säkert killarna dig längre också ;)

- Flätor
Killarna tycker det är sjukt avtändande när tjejer springer runt med flätor. Speciellt när man har det i skolan och ute på stan. Visst tjejer ni kan ha det hemma eller vad som helst. Men ha det aldrig när ni är med någon kille ni tycker är snygg eller gillar. För de flesta killar tycker det är super fult!

- Rökning
De flesta killar hatar när tjejer röker. För de vill inte ha ett askfat att pussa. Även de killar som själva röker gillar inte rökande tjejer. Jag har aldrig rökt i hela mitt liv och tänker inte göra det heller och jag har även fått höra av massa killar att det är bra. Så tjejer rök inte!


Kommentarer
Postat av: ^^

asså seriöst, hoppas att du menar bara dina killkompisar isåfall...alla tycker ju inte likadant vettu;) sen är det väl viktigast att man trivs med sig själv? det är då man får en kille som passar ens egen personlighet liksom. kram

2010-09-16 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0