New room

Sitter just nu och kollar lite simning och är fortfarande rätt så depp men jag kommer snart över det haha. Idag har jag och mamma varit ute och letat saker till mitt nya rum som vi snart ska fixa iordning. Men först måste vi fixa iordning golvet som de förra snickarna förstörde helt. Så jag ska få välja nytt golv helt själv. Lite lyxigt ändå men jag är så tråkig och tänker välja ett helt vanligt golv för annars kommer jag tröttna efter en månad.

Snart ska jag och mamma kolla på filmen "Revolutionary Road" med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet. Tydligen ska den vara super bra och jag har alltid velat se den hihi. Vi har köpt massor av godis och mina absoluta favoriter OSTBÅGARNA!

Förövrigt så får jag dansa lagligt på bardisken om 471 dagar och jag längtar inte lite!


Eftersom jag är allmänt sliten idag så kommer det verkligen inte komma upp någon egobild. Så det får bli en på världens snyggaste Kate Moss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0