NRJ was good

Godmorgon bloggen även om det är mitt på dagen
Men jag steg faktiskt ur sängen precis och är helt död. Det är nog för att jag har ont i halsen och har lite feber så jag känner mig inte direkt 100% fräsch. Så nu har jag på mig mina mega stora hörlurar och lyssnar på min goa spotifylista och alla som har hört den vet hur kunglig den är. Right? ;)

Men igår tränade jag och vi var bara 4 personer på träningen så det blev en tekniskträning med mycket skott och förbättrande av stegande. Det behövde jag faktiskt! Men senare drog jag till Liseberg för att se på NRJ in the Park. När vi kom in till Liseberg så såg vi Hugo Rosas och Paow som var påväg in till Liseberg. Hugo var sjukt snygg och Paow hade sjukt snygg stil och var jätte liten haha. Sen kom Agnes och Josefine så vi gick in till Liseberg och kollade alla artister. Måste säga att Rasmus Seebach(?) var bäst men Eddie var nog något av det snyggaste jag har sett på länge! Sen påväg ut träffade vi SK och sen var det hemgång. Sen när jag kom hem så gick jag och la mig nästan direkt eftersom jag mådde piss.


Dålig bild men det är Eddie och Rabih.


Josefine och Agnes

Nu ska jag dra mig mot köket för att göra pannkakor. För det är nog det bästa som finns! Adios amigos så uppdaterar jag mer senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0