No kungsmässa

Godmorgon.
Jag har precis vaknat och när jag kollade mobilen hade jag 5 nya sms och så märkte jag att Emma och Agnes bangar kungsmässan. Så vi ska bara ses och inte dra till kungsmässan. Men det blir mys ändå för jag har saknat dom massa massa massa <3

Men nu ska jag duscha och sminka mig. Det ska bli skönt eftersom jag inte har fixat med mig smink på 2 veckor så jag ser faktiskt fram emot det. HAHA jag är verkligen lättroad! Jag är en sån tönt.. För jag har saknat min plattång så mycket att jag till och med drömde om den när jag var i Norrland haha.. 

 
Såhär kommer jag se ut snart woooho nu blir det att hoppa in i duschen hihi <3
Äntligen slipper jag se ut som en uteliggare hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0