MEINE NAME IST FANNY.

Kom nyss hem och ska snart sätta mig framför tv:n och bara göra ingenting eftersom jag har sån träningsvärk så att jag inte orkar röra mig. Förresten är jag ledsen att jag inte uppdaterade imorse för jag hann inte. Jag försov mig nämligen och det blev tajt med tid.

Men dagen har varit bra och allmänt lugn eftersom jag inte ens hade någon skola idag. Först så vaknade jag halv 11 och jag skulle vara i stan klockan 12 så det var ganska tajt med tid. Men då kom min lilla curlingfarfar som jag kallar honom och han körde hem mig till Mamma och sedan till torget där jag tog bussen till stan. Väl inne i stan så mötte jag upp Agnes och Emma vid Rut m.fl och vi kollade runt. Där ifrån fick jag med ett par skinn/lack tights. Sedan gick vi runt lite och kollade i affärer och där träffade man lite folk från klassen m.m och sen käkade vi på Paprika. Dock har jag itne fått mitt matkort än så jag fick smaka av Emma hihi tack <3 Sen drog jag vidare till skolan för att gå på min Bild och Formkurs. Men det struntade jag i och gick istället till våran lilla rektor Bengt för att ändra mina kurser. Så nu bytte jag till Tyska steg 1 istället och då flyttades jag automatiskt ifrån Brittas Spanskagrupp till någon Daniel. Så jag är ganska så lycklig och det har varit en bra dag!

Kyss <3


Mina brudar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0