IDOLEDDIE <3

Gud vad segt att jag märkte att jag har glömt kamerasladden hemma hos Mamma.. Det betyder att det inte kommer komma några nya bilder förrens nästa vecka.. Om jag inte tar med mobilen och lägger in dom på facebook så att säga. Men det ska jag nog orka att fixa haha. Dessutom känner att jag verkligen inte har något speciellt att skriva om och bloggen har blivit super tråkig. Har kommit in i en sån hemsk bloggtorka! Så jag är ledsen för alla tråkiga inlägg som kommer komma upp. Men jag lovar att det kommer bli bättre ;)

Men just nu kollar jag på Fångarna på fortet och äter daim som den tjockis jag är. Detta avsnittet är som sagt Idol vs Lets Dance och när jag kollade kom jag på hur snygg IdolEddie verkligen är. Verkligen jätte go! Så han blir helt enkelt dagens hottie hihi. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0