GUTEN NACHT(?)

Klockan är inte speciellt mycket men jag känner att mina ögon inte direkt vill hålla sig öppna. Så jag ska se klart Viva La Bam på MTV och sen ska jag gå och nana som jag brukar säga haha. Men först ska allt smink bort och tänderna ska borstas. Känner att min lördag har varit en aning seg men mysig ändå. För jag orkade egentligen inte med att göra så mycket annat. Men nu är jag på bättre humör som tur är! Så morgondagen blir nog lite mer händelserik. Dock har jag inte planerat något än.

Vill bara önska Emma en trevlig resa och hoppas du har det bäst i Grekland så ses vi när du kommer hem. Då är det school time igen! Men vi älskar ju skolan right? ;)

Nu blir det natti natti och sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0