FINALLY HOME!

Hej hej bloggen
Har precis kommit hem från Norrland och just nu försöker jag uppdatera min Iphone till 4.0. Det går inte speciellt bra och min dator har nog fortfarande det dumma viruset usch.. Men jag ska försöka tills jag slänger min dator i väggen haha.

Just nu är jag verkligen super trött för jag har suttit i bilen hela dagen och inte sovit någonting. Så ikväll blir det att bara dega och kolla lite film antagligen. Blir nog Sherlock holmes eller Skönheten och Odjuret. Dessutom är jag så himla glad för mina kläder från HM har kommit och jag är jätte nöjd. Speciellt med mina joggingbyxor och min rolling stones tröja. En annan sak som jag märkte var kul när jag kom hem var att mitt besöksantal har ökat. Det var verkligen det bästa som har hänt denna tråkiga dag!

Oj nu märkte jag att min Iphone började lysa och att mitt iTunes har börjat ladda ner den nya uppdateringen JIPPIE! Skriver mer när det är klart ;)


IM FINALLY HOME AND I MISS MY HOES <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0