dåligt väder? stövlarna på!

Godmorgon
Har precis fixat iordning mig inför skolan och ska snart ta mig något att äta. Idag börjar jag klockan 10 och slutar runt 14.00 ungefär. Så det är en ganska så lugnt dag förutom att jag har svenskalektion med min älsklingslärare Elisabeth.. Men det ska nog fungera ändå! Sen efter skolan blir det att dra till Valhalla för att träna lite handboll. Jag har aldrig längtat såhär mycket till att få spela handboll! För handboll är livet <3

Aja nu ska jag äta frukost och sen ska jag platta mitt hår.
Have a nice day <3

This is my today:


Jag har på mig min nya tunika som jag köpte igår!
Den är från Fanny & Michel och kostar bara 299:-.

Btw, Hur vet man att en tuninka är en tunika och att en klänning är en klänning? HAHA jag har jätte svårt med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0