A little working song

Har precis rensat ur min garderob och nu blir det att rensa bland smycken och annan skit. Mitt rum är som en marknad.. Det finns allt och man hittar alltid något nytt haha. Har bland annat hittat smycken jag inte hade någon aning om att jag hade och kläder jag aldrig har användt. Hur har de kommit dit? Ingen vet. Funderar på bloppis sedan men är inte säker än. Isåfall hamnar det i fliken bloppis under min header!

Make it a better plaaace for you and for me.. Yes Micheal Jackson it is! För när jag städar måste jag ha musik och det finns ingen bättre musik att städa till. Spelar ingen roll vilken av hans låtar utan alla funkar, iallafall för mig.

Min städoutfit:
Den består av ett par chinos jag hittade in my room och de köpte jag i 8:an men de passar faktiskt fortfarande och jag är ganska chockad. Dom passar faktiskt bättre nu än vad dom gjorde när jag gick i 8:an haha.


Hittade min gamla favoritring som jag fick av min kusin när jag var liten. Den är en aning sönder men jag älskar den fortfarande lika mycket som jag gjorde när jag fick den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0