SUMMERTIME

Idag har jag slösat bort min studiedag på att göra ingenting. Egentligen hade jag planerat att plugga massa och springa några varv i slingan. Men såklart gjorde jag ingenting av det. Utan jag satt ute och solade, så jag fick massa fräknar och en jävligt ful bränna. Jag passar inte i fräknar utan jag ser ut som pippi medans andra är supersöta i fräknar.

Men den mest positiva saken med idag var att det är typ sommar ute och det är inte alls långt tills sommarlovet börjar. Det betyder att jag kommer att slippa häxan Britta med svampfrisyren, Partille cup, Eken cup, kanske London och massa mer. Hoppas denna sommarn blir bäääst.



Antalet kalorier jag ätit idag:
ca. 950 Kcal


Alltså har jag lyckats att äta mindre än vad kroppen förbränner. Snart ska jag bli smal och snygg haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0