Sunshine

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Idag var faktiskt skolan rätt chill, större delen av tiden satt vi ute i solen och gjorde ingenting. Det är en av de bästa sakerna med att gå ute på lindholmen, att man kan sitta på piren och bara kolla killar haha. Sen efter skolan åkte Jag och Emma till torget för att lämna tillbaka en oerhört ful tröja som Emma hade köpt, förlåt Emma <3..

Nu sitter jag här och ska alldeles snart börja skriva på samhällen och äta. För de bästa som finns i livet är killar, familj och mat .

Kisses <3

Jag & Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA DE ÄR LUGNT!

asså fuuulaste tröjan ja sett på länge :O

2010-04-12 @ 15:08:01
URL: http://emmalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0