Nu och föralltid

Det finns vissa saker man aldrig kommer att få sluta att höra.
Dessa kommentarer kommer jag få leva med livet ut:

- Din kusin är rå snygg. Är hon singel nu?

- Är du säker på att du inte är du säker på att du inte är du säker på att du inte är du säker på att du inte är du säker på att du inte.

- Varför är du inte lika söt och smart som din lillasyster?

- Fanny du är inte tjock du har bara mycket... muskler.

 - Vem är fanny nu igen?
- Du vet hon biffiga tjejen.

- Asså fanny, min pappa/mamma älskar dig mer än mig.
Sen när jag brukar fråga varför så brukar de säga att jag skrattar så mycket eller att jag är försiktig av mig. Men jag gillar att vara gillad av andras föräldrar dock. :)

- Vart kommer du ifrån Fanny?
- Sverige
- Men land?
- Sverige sa jag ju.
- Jag svär du ser ut som en bosnier..

HAHA asså vissa är la helt vanliga. Men 1:an slår allt, för denna har jag fått höra ett antal gånger av människor i min omgivning. Det roligaste är när man sitter massa och någon kille säger de så brukar de andra säga : "Jag svär hon e fin".  Sen så brukar någon som inte får till det säga: "Men den släkten är ju snygg ;)" .. Yeah right! Sånt går jag inte på.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0