Godmorgon världen

17 år, 17 år i staden lalala..

Veronica Maggio spelas högt i hela lägenheten samtidigt som jag dansar i min pyjamas. Idag är de sista dagen på lovet, ÅNGEST! Jag orkar inte åka tillbaka till helvetet. Britta kommer vara ännu ondare och Joachim Sjöcrona kommer veta ännu mindre haha. Men helt ärligt så orkar jag inte. Kommer även ha ångest att gå på bussen. Undra varför Emma? Från och med nu fastar jag och då vill jag inte ha oxfile eller tofu haha.


Vill ha tillbaka mitt hår..


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg!! ja hade typ glömt! se till att åka med fridsson!

2010-04-11 @ 13:00:48
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: Agnes

HAHAHAHAH, jag räddar dig när du hoppar av bussen!

2010-04-11 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0