...

För några dagar sedan när jag betraktade mig i spegeln så kommer min syster fram till mig och från ingenstans kommer:

J: Shit vilken stor röv du har.
F: Vad sa du?
J: Den är stor.
F: Jag vet..

Efter 10 min.

F: Johanna, är den verkligen såååå stor?
J ; Ehmm.. Nej den är typ bara bred.
F: Vaddå bred?
J: Du vet stor på bredden.
F: Ohno.

På träningen igår. När vi gjorde en övning när man skulle sitta på varandras rumpor.

S: Men när jag satt på Fannys röv så ramlade jag typ av.
F: Vaddå ramlade av?
S: För den är så stor.

Så en sak.. VAD VILL ALLA MIN RUMPA?


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIN RUMPA !

2010-04-10 @ 14:35:39
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: Agnes

Din rumpa e gosig :D

2010-04-10 @ 21:00:35
Postat av: Agnes

Din rumpa e gosig :D

2010-04-10 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0