Answers

Eftersom några frågade i ett inlägg så ska jag svara här. För jag vet inte hur jag ska svara annars :)
DET KOMMENTERADE INLÄGGET

Anonym : Är tunikan vit?:)

Svar: Nej, det är den inte. Jag vet inte hur jag ska förklara färgen men den är typ blanding mellan ljusrosa och sandrosa eller hur jag ska förklara den. Här är en bättre bild på den :)



Emma: fanny håret är jättefint så! är det icurl? :)

Svar: Det är faktiskt en blandning av både och. Först plattade jag det så det blev riktigt rakt , den tog jag icurlen så det blev lite vågigt och sen tog jag en vanlig locktång och gjorde lite större lockar :)



Kommentarer
Postat av: Lizzie

en sån tunika har jag också! jätte söt :)

2010-04-05 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0