Ännu en lista

10 bästa
Dialekt: Skånska, so lovely.
Mat: Tacos
Låt: Queen - Dont stop me now
Film: Fools gold & 10 things i hate about you
Tecknad figur: Tingeling
Sport: Fotboll & Handboll
Veckodag: Lördag
Årstid: Både Sommar och Vinter
Soloartist: Håkan Hellström

9 För tillfället
Humör: Trött
Tanke: Varför är mitt hår så kort?!
Bakgrund på datorn: Hot booys haha
Känsla: Sommarkänsla hihi
Tid: 10:26
Bästa sak: Min mobil
Irritationsobjekt: En tjock person i Göteborg

5 Nej tack
Skolämne: MATTE!!!
Mat: TOOOMAT!
Musik: Techno
Dryck: Vet inte :/
Djur: Getingar, HATAR DOM!

1 Önskan
Att jag vann på lotto så jag kunde köpa tillbaka våran lägenhet i spanien<3



Handball is a lifestyle .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0